حفظ وحدت، رمز اقتدار مردم ایران در مقابل توطئه ها ی دشمنان  است

امام جمعه سنندج گفت: رمز اقتدار ما در تمامی عرصه ها برای مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمن حفظ وحدت بوده و ضرورت دارد که در ادامه مسیر نیز به این مهم توجه داشته باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، گفت: اسکتبار جهانی به ویژه کشور آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با ملت ایران دشمنی داشته و امروز هم این دشمنی ها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با توسل به شیوه ها و روش های مختلف به مقابله با نظام و انقلاب اسلامی تلاش کرده است ولی تاکنون در سایه وحدت ملت این توطئه ها و دسیسه ها ره به جایی نبرده است.

امام جمعه سنندج با اشاره به هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف برای اقتدار بیشتر نظام اسلامی در تمامی صحنه های ملی و بین المللی، عنوان کرد: گرچه از اول انقلاب اسلامی تاکنون شیطان بزرگ و دشمنان نظام به دنبال طراحی و اجرای توطئه علیه انقلاب هستند اما هدایت‌های رهبری همیشه عامل پیروزی انقلاب است.

وی بر حفظ وحدت و همدلی در بین مردم کشورمان و مسئولان تاکید کرد و افزود: رمز اقتدار ما در تمامی عرصه ها برای مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمن حفظ وحدت بوده و به همین دلیل ضرورت دارد که در ادامه مسیر نیز به این مهم توجه داشته باشیم.

ماموستا خدایی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت ۱۳ آبان ما به عنوان یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: حضور همه اقشار در این روز بسیار مهم است.

ماموستا خدایی یادآور شد: بدون شک مردم کشورمان به ویژه استان کردستان نیز در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه حضور پرشوری از خود به نمایش می گذارند و این حضور می تواند تمامی توطئه های دشمن بر علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران را خنثی کند.

وی در ادامه سخنان خود در خطبه های امروز نماز جمعه سنندج، افزود: در قرآن اشاره شده است که رخسارهایی در روز قیامت هستند که بسیار زیبا هستند و اینها همان انسان‌هایی هستند که به محضر خداوند شرفیاب می‌شوند.

امام جمعه سنندج در پایان بر توجه به لزوم رعایت موازین اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود: توجه به آموزه های دینی و اسلامی در تمامی صحنه های زندگی ما امری لازم و ضروری است و همه باید به این مسائل نیز توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/م

۱۳ آبان یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.